Aktualnie prowadzimy rekrutację na następujące stanowiska:
Business Development Manager
We are the Global Provider of outsourced sales & marketing solutions for retailers and consumer goods companies. We offer our solutions in nearly 70 countries. We are going through the best adventure a business can have going from a local provider of services to a global partner. Having a Growth Mindset is a key value for us and so we nonstop search for new opportunities and grow our client base. If you feel like you have the same mindset let us know and apply for the role of Business Development Manager
As a Business Development Manager, you will be:
- Mapping and approaching potential new clients on the Polish market as well as global opportunities - Lead Generation
- Cold calling and setting up meetings
- Preparing decks and offers together with our team
- Running negotiations, closing deals
- Searching and proposing new strategic changes for the future of our business
- Part of the Business Development Team both locally as well as globally.
- Reporting progress and maintaining our CRM
- Cooperating with our Business Unit Managers in growing Units
We are looking for a person that has:
- Experience in acquiring business Clients (especially retailers or consumer goods brands)
- Experience in Sales Force & Merchandising is a big benefit
- Excellent presentation, communication and negotiation skills
- Great attention to detail
- Fluent Polish and high level English are crucial
Perks & Benefits:
- You'll get to work in a very dynamic and global organisation
- All required equipment for work
- Competitive salary
- Annual Bonus based on previously set goals
- Private medical care
Retail Sellout Coordinator Whirpool
Działamy w sektorze usług: AKTYWIZACJI, WSPARCIA I MONITOROWANIA SPRZEDAŻY. Zajmujemy się tym już ponad dwie dekady. Należąc do Advantage Smollan korzystamy z wiedzy i doświadczenia czołowych europejskich agencji marketingowych. Podstawą stosowanych przez nas rozwiązań jest OUTSOURCING.
Aktualnie poszukujemy mobilnego Koordynatora sprzedaży do naszego zespołu dla Klienta branży dużego AGD.
Zakres obowiązków:
- Regularne wizyty oraz bieżący monitoring w wyznaczonych punktach handlowych,
- Dystrybucja materiałów POS oraz ich instalacja i weryfikacja,
- Edukacja pracowników sklepów w zakresie produktów firmy i ich funkcjach, informowanie o nowościach produktowych i promocjach oraz budowanie z nimi pozytywnych relacji,
- Wspieranie i organizowanie działań marketingowych w terenie, budowanie ekspozycji produktów,
- Planowe i terminowe raportowanie wyników swojej pracy.
Wymagania:
- Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- Doświadczenie w sprzedaży, doradztwie lub obsłudze klienta,
- Wysokie umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Prawo jazdy kategorii B (min. 2 lata).
Oferujemy:
- Praca mobilna na terenie woj. kujawsko - pomorskiego (wskazane punkty),
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
- Wynagrodzenie: podstawa + premie zależne od wyników,
- Samochód, telefon i tablet służbowy,
- Ciekawą pracę dla tych, którzy nie lubią pracy przy biurku oraz możliwość zdobycia cennych doświadczeń zawodowych i rozwinięcia kompetencji interpersonalnych.
Helpdesk Specialist
Jesteśmy agencją marketingową należącą do grupy Advantage Smollan. Tworzymy i rozwijamy własne systemy zarządzania projektami marketingowymi. Załogę firmy tworzy około 30 pracowników siedziby głównej, 5 pracowników magazynu, kilku pracowników dwóch filii i kilkuset pracowników terenowych.
Do naszego biura na Wilanowie szukamy Helpdesk Specialist (Level Entry/Junior).
Chętnie rozwiniemy Twoje umiejętności i pokażemy, jak wykorzystać je w pracy. Wprowadzimy Cię do bardzo zgranego teamu, który od lat ułatwia pracę naszym klientom i współpracownikom. Jeśli lubisz działać i sprawia Ci radość, że Twoja praca jest potrzebna - to miejsce właśnie dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
- Wybór, zakup i konfiguracja sprzętu komputerowego (komputery, laptopy, tablety, drukarki, monitory, urządzenia peryferyjne i sieciowe)
- Opieka techniczna nad sprzętem przez cały cykl jego życia oraz informatyczne i merytoryczne wsparcie jego użytkowników stacjonarnych i terenowych
- Współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie serwisu sprzętu
- Zarządzanie licencjami systemów i programów, kontami użytkowników usług Microsoft Office 365 i Active Directory, kontami i skrzynkami mailowymi użytkowników
- Zdalne zarządzanie urządzeniami (MDM) i bieżące usuwanie podatności
- Konfigurowanie i kontrola automatycznych kopii bezpieczeństwa wykonywanych za pomocą dedykowanego oprogramowania
Wymagania:
- Dobra znajomość klienckich systemów operacyjnych Windows 10 i 11
- Dobra znajomość pakietu Office 365
- Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
- Podstawowe umiejętności diagnozowania problemów sprzętu komputerowego
- Dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- Znajomość SQL i/lub podstaw programowania
- Doświadczenie z HTML/CSS
- Chęć rozwoju
Reszty Cię nauczymy!
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia (z naszej firmy nikt nie chce odejść, a my nie lubimy zwalniać)
- Wzrost wynagrodzenia wynikający z rozwoju pracownika
- Możliwość awansu na stanowiska związane z programowaniem i data science
- Zasadniczego i wspierającego szefa i dwóch lekko zwariowanych współpracowników
- Pracę przy wielu różnorodnych projektach
- Benefity pozapłacowe